22 Mart 2014 Cumartesi
Dünyanın En Büyük Havalimanı Akparti Seçim Reklamı
Akparti 2014 Yerel Seçim Reklamları
Yılladır Bu Hayali Kuruyoruz Yeni Türkiye Yolunda Daima İleri
İstanbul Bölgesel 3. Havalimanı
Üçüncü havalimanı, İstanbul'da Karadeniz'in Avrupa yakasındaki Yeniköy ile Akpınar köyleri arasındaki alana yıllık 150 milyon yolcu kapasiteli birbirinden bağımsız altı pistli olacak şekilde yapılacak havalimanı. Tüm bölümleri açıldığında dünyanın en büyük havalimanlarından biri olacaktır. İhaleyi 3 Mayıs 2013'de 22 milyar 152 milyon Avro'luk cumhuriyet tarihindeki en yüksek teklifle Cengiz-Kolin-Limak-Kalyon-Mapa OGG (Ortak Girişim Grubu) kazandı. Havalimanının ilk etabı 42 ay içerisinde Kış 2016 (2016 Ekim sonu) İATA uçuş tarife döneminde hizmete girecek.
İstanbul Boğazı'na İki Katlı Tünel Akparti Seçim Reklamı
Akparti 2014 Yerel Seçim Reklamları
Yılladır Bu Hayali Kuruyoruz Yeni Türkiye Yolunda Daima İleri
İstanbul’un Avrupa ve Asya yakasını karayoluyla bağlayacak olan Avrasya Tüneli Projesi olarak da bilinen İstanbul Boğazı Karayolu Geçiş Projesi, İstanbul Boğazı'nı deniz tabanının altından geçen 5.4 km uzunluğundaki iki katlı tünel ile birlikte toplam 14.6 km boyunca uzanan güzergahta, İstanbul trafiğini rahatlatmak amacıyla Kazlıçeşme ile Göztepe arasında inşa edilecektir.
Avrupa yakasında Cankurtaran sahili ve Asya yakasında D100 Eyüp Aksoy Kavşağı arasında İstanbul Boğazı’nın altından geçecek tünelin inşasının yanı sıra bir yakada Kennedy Caddesi ve diğer yakada D100 İstanbul-Ankara Devlet Karayolu’na uzanan yaklaşım yollarının genişletilmesi ve ilgili bağlantı yollarının iyileştirilmesi işleri de projeye dahildir. Projenin tünel bölümü dışında kalan, her iki yakada genişletilen yaklaşım yolları ve iyileştirilen kavşaklar inşaat biter bitmez İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne devredilecektir.
T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü (AYGM); Avrasya Tüneli Projesi’nin tasarımı, inşaatı ve yaklaşık 26 yıl boyunca işletmesini gerçekleştirmek üzere Avrasya Tüneli İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş.’yi (ATAŞ) görevlendirmiştir. Bu sürenin sonunda tünel kamuya devredilecektir.
Avrasya Tüneli, halen yapım aşamasında bulunan Marmaray’ın 1 km paralelinde Boğazı aşan alternatif bir yol sağlamak yoluyla mevcut yoğunluğu hafifletmeye katkıda bulunmak için tasarlanmıştır. Yeni güzergah ile Kazlıçeşme ile Göztepe arasındaki yolculuk süresi ciddi ölçüde azalacaktır. Böylece ulaşım kolaylığı, azalan seyahat süresi ve artan güvenilirlik gibi önemli ekonomik faydalar sağlanacak, yakıt tüketimi, sera gazı ve diğer emisyonlarda ve gürültü kirliliğinde azalmalar meydana gelecektir.
Yatırımcılar
2010 yılında Avrasya Tüneli'ni gerçekleştirmek üzere kurulan Avrasya Tüneli İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş.’nin (ATAŞ), mevcut ortaklık yapısını Türkiye'den Yapı Merkezi ve Kore'den SK E&C şirketleri oluşturmaktadır. ATAŞ'ın tüm yatırımcı hissedarları, bugüne kadar dünyanın çeşitli bölgelerinde Avrasya Tüneli ölçeğinde projelerde görevler üstlenmiş, know-how birikimleriyle öne çıkan, küresel ölçekli firmalardır.
İzmit Körfezi'ne Köprü Akparti Seçim Reklamı
Akparti 2014 Yerel Seçim Reklamları
Yılladır Bu Hayali Kuruyoruz Yeni Türkiye Yolunda Daima İleri
İzmit Körfez Köprüsü ya da İzmit Asma Köprüsü, Gebze - İzmir Otoyolu Projesi dahilinde Marmara Denizi'nin doğusunda İzmit Körfezi'nin Dilovası Dil Burnu ile Altınova'nın Hersek Burnu arasında yapılması planlanan asma köprü. Köprü tamamlandığında dünyanın en uzun ikinci köprüsü olacaktır.Proje kapsamında inşa edilecek olan köprünün orta açıklığı yaklaşık bin 700 metre ve toplam uzunluğu ise 3 bin metre olması planlanmaktadır.
Yavuz Sultan Selim Köprüsü Akparti Seçim Reklamı
Akparti 2014 Yerel Seçim Reklamları
Yılladır Bu Hayali Kuruyoruz Yeni Türkiye Yolunda Daima İleri
IC İçtaş -- Astaldi Konsorsiyumu tarafından yapılacak Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamında yer alan İstanbul Boğazı üzerinde yapılacak 3. köprünün inşaatı, taşımacılığın ve ticaretin geleceği olarak görülüyor.
1973 yılında faaliyete geçen Boğaziçi Köprüsü ve 1988 yılında tamamlanan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nden sonra İstanbul Boğazı'na yapılacak 3. Köprü, ilklerin köprüsü olarak adlandırılıyor.
YAVUZ SULTAN SELİM KÖPRÜSÜ
- Çoğunluğu Türk mühendislerden oluşan bir ekip tarafından inşa edilecek, yüksek mühendislik ve teknoloji ürünü olacak Yavuz Sultan Selim Köprüsü üzerinden 8 şeritli karayolu ve 2 şeritli tren yolu aynı seviyede geçecek. Gerek estetik gerekse teknik özellikleriyle dünyanın sayılı köprüleri arasında yer alacak.
- İlklerin köprüsü olacak Yavuz Sultan Selim Köprüsü, 59 metrelik genişliği ile dünyanın en geniş, 1408 metrelik ana açıklığı ile üzerinde raylı sistem olan dünyanın en uzun asma köprüsü olacak. Köprünün bir başka ilki ise 322 metreyi aşan yüksekliği ile dünyanın en yüksek kuleye sahip asma köprüsü olması.
Yavuz Sultan Selim Köprüsü: Çağdaş Türkiye'nin Simgesi
- 2013 yılında yapımına başlanan ve 2015 yılında tamamlanması hedeflenen Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Kuzey Marmara Otoyolu projesi'nin Odayeri -- Paşaköy kesiminde yer alacak. Köprü üzerindeki raylı sistem, Edirne'den İzmit'e kadar yolcu taşıyacak.
- Marmaray ve İstanbul Metrosu ile entegre edilecek raylı sistemle Atatürk Havalimanı, Sabiha Gökçen Havalimanı ve yeni yapılacak 3. Havalimanı da birbirine bağlanacak
- Kuzey Marmara Otoyolu ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü, "Yap, işlet, devret' modeliyle gerçekleştirilecek. 4.5 milyar TL yatırım bedeline sahip projenin yapım dahil işletmesi, 10 yıl 2 ay 20 günlük süre ile IC İçtaş -- Astaldi Konsorsiyumu tarafından yapılacak ve bu süre sonunda Ulaştırma Bakanlığı'na devir edilecek.
- Kuzey Marmara Otoyolu ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü Projesi, 2023 yılında dünyanın en büyük 10 ekonomisinden biri olmayı hedefleyen Türkiye'yi bu hedefine daha da yaklaştıracak ve çağdaş Türkiye'nin simgelerinden biri olacak.
Yavuz Sultan Selim Köprü Konsept Tasarımı Hakkında...
- Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamında İstanbul Boğazı üzerinde yapılacak 3. köprünün konsept tasarımı yapı mühendisi "Fransız köprü üstadı" olarak nitelendirilen Michel Virlogeux ile İsviçreli T-Engineering firması tarafından ortak olarak yapıldı.
- Köprü tasarımı konusunda dünyanın en tecrübeli isimlerinin başında gelen Virlogeux'nin imzasını taşıyan önemli köprülerden bazıları: Portekiz'in başkenti Lizbon'daki Tejo Nehri'nin üzerinden geçen ve 17.2 kilometrelik uzunluğuyla Avrupa'nın en uzun köprülerinden olan Vasco da Gama Köprüsü ve Fransa'da, yapıldığı 1 Ocak 1995'ten sonra dört yıl süreyle dünyanın en uzun asma köprüsü unvanının sahibi olan Seine Nehri üzerinde kurulu olan Normandiya Köprüsü'dür.
#Bukim #Buneyapıyor İstanbul Trafik Sorunu Mustafa Sarıgül Chp Yerel Seçim Reklamı
CHP İstanbul Büyükşehir Adayı Mustafa Sarıgül #Bukim #Buneyapıyor adlı reklamı
2014 Yerel Seçim Reklamları
Televizyon reklamlarında dönen #BuNeYapıyor hashtag'li reklam büyük ilgi gördü. Hastag'e gelen tweetler'de reklamı izleyenler CHP'nin reklam filmi olduğu ortaya çıktı.
#BuKim?
Ben miyim?
Sen misin?
O mu?
Yoksa hepimiz miyiz?
Bu kim?
Yoksa bu "çaresiz" İstanbul mu?
Yoksa İstanbullu mu?
İstanbul çaresiz mi?
DEĞİL!
"Çare" belli: Çaresiz değil.., çare "Siz"siniz.
30 Martta mutlaka sandığa gidin; yasaklara tepkinizi gösterin.
Oyları bölmeyin: oyuna gelmeyin.
İstanbul'un "çaresiz" olmadığını gösterin.
Seçim Sonuçları Nasıl Öğrenilir? Yüksek Seçim Kurulu Kamu Spotu
Güvenilir,siyasi partiler,temsilci,gözlemci,görevli,sandık sonuç tutanakları,tüm partilerin sonuçları,sandık
Twitter'a Özgürlük! Özgürlüğüm CHP! CHP 2014 Twitter Reklamı
CHP 2014 Yerel Seçim Reklamları
CHP
2014 Yerel Seçim Reklamları
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)